Děláme to nejlepší privátní a investiční bankovnictví a tím přispíváme k rozkvětu zemí, ve kterých působíme. Na jedné straně jsou lidé, kteří vytvořili majetek, chtějí jej v čase zhodnotit a jednou třeba předat dalším generacím. Pro ty vytváříme jedinečné investiční příležitosti. Na druhé straně jsou firmy a podnikatelé, kteří chtějí růst a realizovat své nápady. Těm zajišťujeme to správné financování. Spojujeme tyto dva světy.
Na pozici Business analytika hledáme kolegu, který rozumí straně businesu a bude zastupovat požadavky privátních bankéřů a klientského centra a to zejména na systém CRM. A zároveň dovede připravit zadání a podklady pro IT specialisty a propojit tak svět IT a businessu.
CO U NÁS ZÍSKÁTE:
- V první fázi se seznámíte s bankou, interními procesy, systémy a aplikacemi, s kolegy z obchodu a spolupracujících IT oddělení
- Budete pro nás klíčovým člověkem mezi obchodem a IT, dostanete se k zajímavým rozvojových projektům
- Budeme si všímat toho co a jak děláte, mluvit s vámi o práci a vašich představách. Když ve vás uvidíme potenciál, brzy vás postavíme před zajímavou příležitost. Není mnoho bank, ve kterých by mohl člověk vyrůst tak rychle, jako v J&T.
- Nejsme typický korporát, spíše rodinná firma. Stavíme na dlouhodobém partnerství. Záleží nám na tom, aby u nás zaměstnanci dlouho vydrželi a rostli společně s bankou.
NA ČEM BUDETE PRACOVAT:
- Zpracovávat detailní business analýzu pro obchodní procesy, projektové změny a rozvojové požadavky na informační systémy Banky.
- Budete odpovědný za vyhodnocení a konzultaci požadavků ze strany business stakeholderů. V rámci toho budete i proaktivně hledat a navrhovat možné varianty řešení.
- Vytvářet business zadání s odpovědností za jeho kompletnost, konzistenci a jednoznačnost.
- Podílet se na uživatelském testování a akceptaci požadavků.
- Průběžně budete sledovat aktuální vývoj IT a business trendů v dané oblasti s cílem rozšíření návrhů řešení
- V rámci týmu budete primárně odpovědný za oblast CRM a po svém nástupu se stanete klíčovým členem projektu implementace nového CRM systému do banky
CO BUDETE KE SVÉ PRÁCI POTŘEBOVAT:
- Znalost postupů a metod business analýzy
- Znalost CRM platformy MS Dynamics 365 (případně Salesforce)
- Předpokladem je zkušenost s cloudovým řešením CRM
- Očekáváme samostatnost a spolehlivost, komunikační schopnosti, umět se dívat na problémy z různých úhlů, chápání souvislostí mezi IT a business, schopnost přinášet nové nápady.
- Hledáme kolegu nebo kolegyni, který se nevzdává a umí dotahovat úkoly
- Min. 3 roky praxe v business analýze ideálně v oboru bankovnictví/finance
JAKÉ BENEFITY V J&T NABÍZÍME:
- Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
- Týden dovolené navíc + 5 sick days + 5 dní osobního volna
- Možnost investovat nejen do J&T produktů
- Zaměstnanecký produkt dlouhodobého investování s příspěvkem firmy až do výše 20 000,-Kč/rok
- Příspěvek 10 000,-/rok do Cafetérie
- Příspěvek 10 000,-/rok na prevenci a zdravotní péči
- Restaurace s kavárnou, fitko v budově, jóga nebo kruhový trénink, Multisport karta, možnost zapojit se do sportovních týmů (fotbal, hokej, kolo, běh, beach volejbal)
- Teambuildingy, firemní akce např. Dny zdraví, Family day, sportovní hry, drink s kolegy po práci, menší akce pořádané kolegy, divadla, přednášky
Kontakt:
Petr Rajchert