Uchovat hodnotu peněz je stále složitější. Natož majetek rozmnožit a příliš při tom neriskovat. Proto jsme tady. Pomáháme kvalifikovaným investorům vytvářet a udržovat investiční struktury vhodné ke dlouhodobému zhodnocení jejich majetku. Propojujeme zkušené investiční manažery s investory, kteří chtějí své peníze rozumně zhodnotit.
Pro naši společnost AMISTA investiční společnost, a.s. hledáme Asistenta/Asistentku Výkonného ředitele.
ČEMU SE NA TÉTO POZICI BUDETE VĚNOVAT:
- Sjednávání schůzek, organizace diáře a kontaktů výkonného ředitele
- Vyřizování telefonických hovorů a korespondence pro výkonného ředitele
- Příprava a předkládání dokumentů k podpisu a jejich následná distribuce
- Účast na vybraných jednáních s výkonným ředitelem a pořizování zápisů
- Administrativní podpora výkonného ředitele, případně dalších oddělení společnosti
- Příprava podkladů na schůzky a jednání s klienty
KOHO HLEDÁME:
- Máte SŠ vzdělání ekonomického směru s maturitou
- Jste samostatný/á, zodpovědný/á, pečlivý/á a máte smysl pro detail
- Máte dobré komunikační dovednosti a reprezentativní jednání
- Máte pozitivní a aktivní přístup, ochotu učit se novým věcem
- Máte týmového ducha a odolnost vůči stresu
- Máte zkušenost s administrativní činností
- AJ máte na komunikativní úrovni
CO VÁM NABÍDNEME:
- Příležitost získat zkušenosti v zajímavém oboru
- Zázemí stabilní finanční instituce s rozmanitým portfoliem klientů
- Odborný růst a interní vzdělávání
- Tvůrčí práci se zkušeným týmem
- Příjemné pracovní prostředí
- Celofiremní akce
- Stravenkový paušál
- Mobilní telefon pro soukromé účely
- Multisport kartu
- Nápoje na pracovišti
- 5 týdnů dovolené
- 5 whatever days
- Cafeteria systém
Místo pracoviště: Sokolovská 700, 18600 Praha Česká republika
Typ úvazku:
Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu:
pracovní smlouva
Požadované jazyky:
Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Požadované vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Obor:
Administrativa
Pracovní pozice:
Asistent/asistentka, Administrativní pracovník